2024-2025 оқу жылының оқу-тәрбие жұмысы бойынша
атқарылған жұмыстарының жылдық қорытынды
ЕСЕБІ
Құрметті қамқоршылық кеңесінің мүшелері, ата-аналар!
2024-2025 оқу жылында 325 оқушымен 21 сынып комплекісі және 2 мектепалды даярлық сыныбымен басталды .
Қазақстанның білім беру жүйесі оқушылар үшін бағалауды барынша әділ және анағұрлым мәнді ету мақсатында барлық бастауыш және орта мектептерде критериалды бағалау моделін енгізу ұсынылғанын атап өтті. Мектепте 44 педагог жұмыс жасайды, жоғары білімді-42 педагог, I санатты-3педагог, педагог-зерттеуші-1 педагог, педагог-сарапшы-12 педагог, педагог-модератор-15 педагог, педагог-12/1. Мектепте жаңартылған білім мазмұны бойынша мұғалімдер біліктілігін көтерді.
Білім сапасы -дегеніміз мектепте білім алып отырған оқушының білім алу арқылы әзірлігінің сапасы мен білім беру қызметінің сапасын қамтитын түсінік XXI ғасыр ғылым ғасыры. Сондықтан жас ұрпаққа , жас буынға жаңаша білім беру жолында түбегейлі өзгерістер жүріп жатыр. Жеке тұлға, яғни дарынды , шығармашыл тұлға қалыптастыру- білім мен тәрбие берудегі мемлекеттік істің ең маңыздысы.
Мектебімізде әр тоқсан соңында пән мұғалімдерінің білім жетістігі бойынша мониторинг жүргізіліп отырады. Мониторинг нәтижесі бойынша оқушы біліміндегі олқылықтар мен жетістіктер сараланып, тиісінше түзету жұмыстары жоспарланады. Әр білім алушының біліміндегі нәтиже назарда ұсталды.
Мектеп бойынша жыл соңында 320 оқушы білім алды. 1-4 сыныпта- 129 оқушы, 5-9 сыныпта-164 оқушы,10-11 сыныпта-27 оқушы білім алуда. Аталған оқушылар ішінде 64 білім алушы- оқу үздігі, 136білім алушы- екпінді болып саналды.
2024-2025 оқу жылының жылдық қорытындысы бойынша оқушылардың білім сапасы мен білім үлгерімі туралы есебі
Мектептің атауы
|
Жалпы оқушылар саны
|
Үздіктер саны
|
%
|
Екпінділер саны
|
%
|
Орташа оқитындар саны
|
%
|
Үлгермеушілер саны
|
%
|
|
Денсаулығына байланысты
|
Сабаққа қатыспағаны үшін
|
Басқа себептермен
|
Абай атындағы орта мектебі
|
320
|
64
|
22
|
136
|
47
|
91
|
31
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылардың саны
|
Барлығы
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
Жалпы оқушылар саны
|
29
|
37
|
33
|
30
|
33
|
44
|
31
|
28
|
28
|
14
|
13
|
291
|
үздіктер
|
-
|
13
|
7
|
8
|
7
|
10
|
5
|
4
|
4
|
4
|
2
|
64
|
екпінділер
|
-
|
12
|
15
|
12
|
16
|
21
|
17
|
13
|
17
|
5
|
8
|
136
|
орташа
|
-
|
12
|
11
|
10
|
10
|
13
|
9
|
11
|
7
|
5
|
3
|
91
|
үлгермеушілер
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
аттестатталмағандар
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Білім үлгерімі
|
-
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
100%
|
Білім сапасы
|
-
|
68%
|
67%
|
67%
|
70%
|
70%
|
71%
|
61%
|
75%
|
64%
|
77%
|
68,7%
|
Жаңа 2024-2025 оқу жылының басында әлеуметтік паспорт жасалып, жекеленген санаттары бойынша 2024 жылдың қыркүйек айында жекеленген санаттағы отбасынан шыққан -84 білім алушы, 1-4 сыныпта-131 білім алушы мектеп асханасында бір мезгіл ыстық тамақпен қамтылды. Мектепте жетім (қамқоршылықта) -1 білім алушы, үйден оқытылатын білім алушы-жоқ, инклюзив білім алушы -жоқ.
Мектепте «Жалпыға міндетті білім беру» қорынан әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасының балалары анықталып, ауыл әкімі Санат Карбозов, ауылдың демеушілік танытқан азаматтары, мектеп ұжымы атынан оларға материалдық көмек көрсетілді.
Мектепте тәрбие саласы бойынша « Біртұтас тәрбие » бағдарламасы негізінде 3 құндылық бойынша бірлескен жоспар бойынша іс-шаралар жүргізілді.
Оқушының дамуы, оқуға қызығушылығының артуы мақсатында аталған білім алушылар түрлі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болып отыр.
2024 жылы аудандық «Зерде» зерттеу жобасы бойынша Тоқтархан Арайлым ІІ дәрежелі диплом
2024 жылы аудандық «Зерде» зерттеу жобасы бойынша Хасен Нұрлыай
ІІІ дәрежелі диплом
2024 жылғы Республикалық ғылыми жоба бойынша Набибулла Инабат ІІІ дәрежелі диплом
2024 жылы жалпы білім беретін бойынша оқушыларға арналған республикалық олимпиадада аудандық кезеңіннен Селібай Айша қазақ тілі пәнінен ІІ орын, Қуанышбек балауса биология пәнінен ІІІ орын, Жұман Маржан биология пәнінен ІІІ орын, Тохтархан Арайлым биология пәнінен ІІ орын,Бораншы Еркеназ қазақстан тарихы пәнінен ІІІ орын, Нұратқызы нұршапағат орыс тілі пәнінен ІІІ орын, Жайсанбай Шахназар қазақ тілі пәнінен ІІІ орын диплом
2024 жылы 11-сынып оқушылары арасындағы республикалық «Абайтану» олимпиадасының аудандық кезеңінің жеңімпазы Әшімбай Айым бас жүлде диплом марапатталды. Қазақ тілі мен әдебиетінен ҮІІ «Абайтану» олимпиадасының облыстық кезеңіне қатысқаны үшін сертификат
2024 жылы республикалық математикалық «Бастау» олипиадасының аудандық кезеңінде Акпар Бексұлтан ІІ дәрежелі диплом
2024 жылы Қ.Бітібаева олимпиадасының Қуанышбек Балауса ІІІ орын диплом
2025 жылы Өңірлік деңгейде 6-10 сынып оқушылары арасында өткен «Құнды құжат» республикалық кезеңінде Жұман Маржан ІІ дәрежелі диплом
2023ж республикалық «Кенгуру- математика барлығы үшін» интеллектуалдық ойын конкурсы 1-8 сыныптарда 19 білім алушы І,ІІ,ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
2024ж республикалық «Ақбота» зияткерлік олимпиадасында 1-9 сыныптада 60 білім алушы І,ІІ,ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды.
2025 жылы Менталды арифметика және ағылшын тілі халықаралық олимпиадасында Уашірхан Ескендір ІІІ дәрежелі диплом
2025 жылы Менталды арифметика және ағылшын тілі республикалық олимпиадасында Әзімбай Нұрасыл ІҮ дәрежелі диплом
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Шу ауданы білім бөлімінің 2025 жылдың 21 мамыр №303-Ө бұйрығының негізінде, мектепішілік 2025 жылдың 2 маусым № 64 бұйрығы шығарылып, жекеленген санаттағы жетім (қамқоршылық) білім алушылар мен аз қамтылған, көп балалы отбасынан шыққан білім алушылар және бастауыш сыныптың білім алушылары 5-9 сынып оқушылары мектеп жанынан құрылған «Болашақ» жазғы сауықтыру лагері өз жұмысын бастайды. 1-4 сыныпта -34 білім алушы, аз қамтылған, көп балалы отбасынан шыққан – білім алушы, қала сыртындағы лагерьге 4 білім алушы, «Жазғы жолдама-2025» жобасы аясында көп балалы, азқамтылған отбасыларының оқу үздіктері, түрлі жарыстардың (спорт,шығармашылық) жеңімпаздары -4 білім алушыларының тізімі жасалды.
Ендеше, бүгінгі білім мен біліктің бәсекелес заманында білім алушыларымыздың биіктен көрінуіне үлесімізді қосу баршамыздың борышымыз деп білемін.